söndag 17 februari 2013

Det var inte igår!

Oj vad jag är dålig på att skriva här.
Det har varit rätt mycket på senaste, mycket att fundera över.
Men jag tror att jag äntligen kommit en bit på vägen.

Har tagit beslutet att kontakta en plastikkirurg för att göra mig fri från allt överblivet "döskinn" som jag har på mina lår och rumpa. Jag vill kunna leva mitt liv fullt ut, utan strumpbyxor och skavsår.
Jag vill kunna hålla mig varm på vintern, och slippa svettas på sommaren.
Men ändå det jag längtar mest av allt efter är nog att kunna ha ett sexliv med min man. Att våga visa mig naken för den jag delar mitt liv med. Känna mig bekväm med mig själv!!
Så den 14/3 ska jag träffa mannen som kanske kan göra detta till verklighet :)
Dock är jag rädd att jag inte kommer att få ta något lån...
Det kostar ju en hel del och eftersom landstinget ser detta som en skönhetsoperation så bekostar dom det inte. Men jag kommer att göra detta på egen hand. Jag orkar inte stångas längre. Detta ska göras.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar