Svackan jag hamnat i är visst djupare än jag trott.
Mår skit och kan inte sätta fingret på vad det beror på.
Kanske jag skulle behöva komma bort ett tag. Bort från mig själv.
Jag vet inte ens vem jag är och vad jag vill längre.
Hur kan jag har hamnat här nere?!
Jag försöker ta mig upp men det går inte. Kan det vara så att jag inte vill upp??
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar