Då är jag tillbaka igen. Förlåt för mitt usla humör sist, men ibland är även jag deppig och less på allt som har med livet att göra. Men idag är det betydligt bättre :)
Jag är ledig idag, eller jag är ju alltid ledig på måndagar. Men hur som... Jag är hemma, bara jag och Herta. Vilda är på skolan ett tag till så jag passar på att förbereda middagen och baka lite till 1års kalaset som Herta ska ha om ca 2 veckor.
Kan inte fatta att det redan gått ett år.
Huvva, jag börjar bli gammal med andra ord ;)
Jag har försökt komma igång med träningen o kosten igen efter semestern i Skottland. Men det har väl inte gått så bra. Jag kommer ner på 60,1kg och sedan går det fan inte ner.
Men jag ger inte upp!!
Jag ska nog visa er att jag är en kämpe ;)
Jag ska fixa min målvikt och få in vardagsmotionen så jag blir pigg o glad.
Fast helst av allt vill jag just nu bara kunna titta mig i spegeln och vara nöjd med min kropp.
Men det är nog en bit bort är jag rädd.
Just nu vill jag knappt se mig själv. Gillar inte alls det jag möts av.
Men det ska jag nog kunna fixa till :)
Här kommer lite bilder från semestern i Inverness och Edingburg!
Middagsdax i Inverness vår första kväll, Här åt jag den godaste chokladpajen jag någonsin smakat.
Jag o Jörgen blev visst lite rörd ;)
Skål!! Det ordet användes rätt ofta denna vecka. Gott öl och trevligt sällskap.
Här är vi på whiskeyprovning. Efter 6 olika sorter behövde då inte jag fundera på vad jag skulle dricka till middagen den kvällen. Vatten!!
Här gjorde dom whiskeyfat, intressant.
Jag o Mamma efter en förmiddag på "julmarknad"
Där fanns ALLT!!
Här har vi handlat flaskor. Mumms!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar