Emma`s små och stora mål
torsdag 1 november 2012
lever
Jag är mer död än levande. Trött och slut i både kropp och själ! Önskar att någon kunde ta mig härifrån ... Jag orkar inte mer nu. Blä säger jag bara... Skriver igen när humöret är bättre
1 kommentar:
mari
lördag, 03 november, 2012
Fyyh!
Ta det lugnt. Tänker på dig!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Fyyh!
SvaraRaderaTa det lugnt. Tänker på dig!