torsdag 1 november 2012

lever

Jag är mer död än levande. Trött och slut i både kropp och själ! Önskar att någon kunde ta mig härifrån ... Jag orkar inte mer nu. Blä säger jag bara... Skriver igen när humöret är bättre

1 kommentar: