onsdag 26 september 2012

Onsdag...

ja, då har halva arbetsveckan gått igen. Kan inte fatta att tiden bara flyger förbi.
Idag har jag barnkör i Gällö. Hera får följa med mig då vi inte lyckats fixa barnvakt.
Men imorgon får hon vara hos farmor hela dagen.
Tur det eftersom jag ska jobba i Bräcke.

Ikväll ska jag iväg och repa iför lördagens spelning.
Usch vad nervös jag är!!
Men jag kommer att fixa det galant ;)
Hoppas på att det blir en stor och bra publik bara.
Vill inte ha några få utspridda som inte lyssnar. Det är ju bara trist när man lagt ner så mycket tid på att öva

På lördag morgon ska vi hämta bästa moster Sara i stan, sedan ska hon vara med Herta på lördagkväll.
Dom kommer att få hur mysigt somhellst!


Nej, nu ska jag baka den sista kakan till kyrkfikat på söndag.
Jag e rätt less på att baka nu kan jag lova. Men det blir gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar