fredag 7 september 2012

Usch...

Jag hatar verkligen dessa dagar!
Då jag känner mig så fruktansvärt FET och FUL!!
Jag vill inte ta mig för med något, vill helst av allt bara lägga mig under täcket och gråta.
Känner mig värdelös och orkeslös.
Ensam och borttappad.
Fyfan vilken dag helt enkelt...

Försöker att få M att fatta vad jag menar, men det är ju inte ens värt att försöka.
Han fattar ju ändå inte.
Tänk om han bara kunde ge mig lite uppskattning o uppmärksamhet en gång som denna.
Men det kan jag ju bara drömma om...
Orkar inte mer nu!
Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar