Kan man annat än älska kort rött hår??
Nej jag tror inte det i alla fall!!
Fick frågan om jag blitt flata. Hur dum fråga är inte det då??
Måste man vara flata bara för att man har kort hår?
NEJ!!
Jag personligen är ju lite smygflata, men jag tycker det är fel att utgå från att någon är homo pga en frisyr!
Nej, jag känner mig bekväm i detta. Jag känner mig snygg, sexig, cool, ball, hård, fin, söt, men viktigast av allt. Jag känner mig som MIG!!
Nej nu ska jag baka färdigt.
Hejdå...


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar