onsdag 5 september 2012

Vem är gud för mig?!!

 Jag tog och blev rödhårig igen!
Det är nog den färgen jag trivs bäst i :)
Ni vet väl vad dom säger om tjejer med rött hår ;)

I helgen som var åkte jag med ett gäng unga ledare till vålådalen på utbildning. Så fantastiskt bra helg har jag inte haft på länge.
350 ungdomar från hela stiftet som samlades och fördjupade sig i den kristna tron.
Jag ville inte att den helgen skulle ta slut. Någonsin.
Vilken gemenskap och glädje.
Jag var helt fylld av ett inre lugn och sinnesro när jag återvände hem.
Massor av tankar o funderingar som fick mig att inse att jag har det riktigt bra!
Jag är glad över att kunna kalla mig själv troende. Är skönt att ha något att tro på. Att det finns något när allt känns tungt, ja jag är helt såld!!

Jag behöver inte förklara mig för någon men jag vet att min gud finns och han/hon kommer alltid att finnas där för mig. Det är en skön känsla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar