onsdag 29 augusti 2012

Borttappat...

Tror jag tappat bort något. En stor del av mig själv. 
Jag är trött och hängig efter en vecka med dålig sömn och sjuk liten här hemma. 
Jag har inte haft en ensam minut och känner att det kryper i kroppen på mig.
Är less på att jag är den ända här hemma som ser hur dammråttorna växer och sakta börjar ta över lägenheten, att tvätthögen är allt för stor och att maten inte lagar sig själv.
Låter jag bitter??
Ja, må så vara men jag tycker inte att jag ska behöva ta hand om allt här hemma.
Är det för mycket begärt att få lite hjälp ibland?!
NEJ borde svaret vara, men jag vet att det inte är någon ide att be om hjälp.
Bir ändå jag som står där med dammsugaren i slutändan...

Jag behöver egentid nu. Komma ifrån en stund.
Vara med mig och göra saker för mig själv.

Nej nu spyr jag på detta och tar ett varv med dammsugaren då!!

2 kommentarer:

  1. Lät skitpiss! Hoppas det kommer lite ljusare dagar för dig. Även om jag är yngre än du så vet jag faktiskt vad du menar när jag läser det där och det är oerhört IRRITERANDE och TUNGT!
    Skickar en styrke KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maria!!
      Ja nog finns det dagar då man inte alls känner igen sig själv. Det är jobbiga dagar, men jag hoppas att ditt ljus kan förgylla min dag :)
      Kram

      Radera