jag fick sånt sug efter att träna så jag drog på mig träningsskorna och tog en runda i spåret!
Det är ju så skönt när man väl är hemma igen.
När benen skakar av mjölksyra.
Jag ska verkligen göra om det i morgon.
Nu Har jag duschat och ska dricka upp andra halvan av min shake.
Viktigt viktigt med bra mat efter träningen!
Kom ihåg det alla där ute som vill nå ett mål :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar