söndag 26 augusti 2012

Sjukdom

Ja nu är den här, ögoninflamationen, snoret, hostan och febern!!
Herta är verkligen dålig. Hon har varit det i flera dagar nu och hostan blir bara värre.
Jag har inte sovit riktigt på flera nätter och Magnus har inte varit här i helgen så det har varit tungt vill jag lova. Jag skulle kunna sova i ett dygn utan problem om jag bara fick.
Men nu har jag en 7dagars arbetsvecka framför mig.
Sedan ledig en dag och sedan jobb igen...
När ska jag få sova?
Har så mycket som måste göras, städa, diska, tvätten har tagit över hela tv-rummet.
Så det är väl bara att sätta fart.

Jag skulle behöva ett par extra händer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar