Jag är en än gång uppe före tuppen ;)
Skönt som tusan det. Men det hade varit mycket trevligare om Magnus varit hemma nu så jag kunnat snöra på mig löpardojjorna och tagit ett varv!
Men men.
Denna helg kommer inte att gå i motionens tecken.
Ikväll ska vi på planeringsmöte, mat,vin, sång mm...
Imorgon är det 140års kalas med 20kr bar!! Det kan ju bara sluta på ett sett ;)
Sen är det söndag och då fyller min stortjej 7år!
Väldans massa kalas blir det.
Men jag ska njuta och så får jag ta konsekvenserna på måndag igen...
Ja så är det just nu... Kalas o kalas.
Hoppas att barnbidraget kommer idag så jag kan betala lite av mina räkningar.
Det är många såna denna månad. Suck!!
Men det är bara att rätta mun efter matsäcken sen då.
Tur jag har handlat nyss både på Ica o Herbalife ;)
Så jag kommer nog klara mig fint.
Nu ska jag ta och göra någon nytta.
Hörs hej
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar