Idag köpte jag en liter sommar ;)
Finns det något som smakar så gott och har så mycket sommarkänsla i sig som jordgubbar?
Jag kan nog inte komma på något.
Fulla av vitaminer.
Nu ska jag festa till det ikväll när Magnus är på träning och Herta somnat.
Har varit en sväng till stan med farfar.
Vi var på Dollarstore och ÖoB
Köpte lite saker till Herta som kan vara bra att ha med sig nu när vi åker på semester imorgon.
Som jag längtar. jag hoppas att vädret är bättre än här hemma bara.
Jag är less på regn o blåst nu.
Tänkte ju ta mig en tur i skogen idag och plocka blåbär men det blev inte så.
Istället har jag städat o fixat fint här hemma.
Är skönt att komma hem på söndagkväll och inte behöva tänka på städning det första.
Har tvättat upp mina träningskläder och skoskavet har lagt sig så jag ska passa på att ta löparrundor i ny miljö i helgen. Det finns tydligen en fin, backig sväng på 6km som börjar precis utanför stugan som vi ska bo i. Hur lägligt är inte det då? Att börja morgonen med en runda och sedan kan man slänga sig i havet och kyla ner sig. Underbart!!
Nej, nu ska jag förbereda för middagen.

Jordgubbar är ju bara SÅ gott!!! :)
SvaraRaderaVad duktig du är med träningen, jag måste komma igång efter sommar-slappheten också...hur ska jag annars gå ner?!
Nä det får nog bli en löptur idag! :D