tisdag 7 augusti 2012

Dålig på att uppdatera

jag vet, men det har varit fullt upp här hemma med sjuka barn, 1årskalas och stökande.
Men nu är jag tillbaka. I alla fall tills på Torsdagkväll då vi ska åka på en liten weekend :)
Jag Magnus o Herta drar till kusten och hoppas på sol o värme.
Det kan min bleka kropp behöva. 

Tänkte bjuda på lite bilder från Astrids kalas som var i helgen.
 Grattis mosters älskling!
 Herta fick ett litet hårband
 Det fick även Astrid
 Kolla så sin jag är...
 Vilda o Farfar 
 Astrid tyckte kartongen var roligare än innehållet
 Kusinerna håller låda i väntan på tårtan
 Tårta ska ätan med händerna. I allafall på 1årskalas
 Musikboken fick hon av min familj och nallen av momma o Jörgen
 En trumma av mamma o pappa som självklart Arvid ville spela lite på
 Lördagen var det discoparty med massor av fika
 Massor av barn kom och dansade och lekte
 Dansa Pausa
 sand i sandlådan äntligen ;)
 Astrid ville mata någon med tårtan hon inte orkade själv
 Mmmm, godistime
 Jag o Herta passade på att gunga lite 
 Herta lekte titt ut i morbrors keps
 Astrid väntar på att middagen ska serveras
 Sååå gott.
 Nu var det dags för de vuxna att ha "disco" i tältet
 Kubb på G, mitt lag förlorade...
 och detta lag vann
Vi drack vin, sjöng och skrattade till långt in på natten. Var längesedan jag hade så kul.
Tror bestämt att vi måste göra om det snart igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar