Nu har äntligen mina nya skor kommit. Var ut på en 35minuters PW och det var verkligen skönt.
Jag joggade mellan varven och skorna kändes bra. Fick ett litet skavsår men det läker nog tills i morgon.
Då ska jag på det igen och ta en runda, kanske i skogen om det inte regnar mer.
Skickade in en beställning till Herbalife nu ikväll, så nu kommer det snart mat för ett tag framöver.
Jag tänker ju sattsa på att komma i mer fysisk form och då är det viktigt att jag får i mig rätt näring och då finns inget annat alternativ för mig än Herbalife.
Det gör mig både på bättre humör och i bättre form!!
Helt klart den bästa näringen :)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar