Men det är ju så förbaskat skönt med kort hår!!
Var så less på min stora tjocka kallufs, så idag tog jag en dropin tid och kapade av det :)
Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, men jag har inte ork just nu.
Är såå mycket som händer i mitt liv just nu så jag hinner knappt med mig själv känns det som.
Men jag ska bli bättre.
Ska börja ta tag i träningen igen på allvar och fixa mina sista kilon nu innan jag drar på weekend med Magnus o Herta.
Skriver mer en annan dag. Kanske redan i morgon :)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar