onsdag 25 juli 2012

Kort=Skönt!

Men det är ju så förbaskat skönt med kort hår!!
Var så less på min stora tjocka kallufs, så idag tog jag en dropin tid och kapade av det :)

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, men jag har inte ork just nu.
Är såå mycket som händer i mitt liv just nu så jag hinner knappt med mig själv känns det som.

Men jag ska bli bättre.
Ska börja ta tag i träningen igen på allvar och fixa mina sista kilon nu innan jag drar på weekend med Magnus o Herta. 

Skriver mer en annan dag. Kanske redan i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar