söndag 29 juli 2012

Men det va som...

tusan!!
Vi har fått sol idag. Det var ju på tiden må jag säga.
Discomusik strömmar ur datorn och balkongdörren är öppen. Det är skönt idag.

Herta har fortfarande feber men är vid gott mod.
Jag var rejält dålig igår. Hade feber o frossa. Men efter ett par alvedon så blev det bättre.
Tror att jag ska ta ett par till nu bara för att vara på den säkra sidan.

Ska ut på promenad nu och få oss lite luft. Kanske även lyxa till det med en isglass.
Det kan vi vara värda i denna sjukdomstid!!

Ska göra en bättre uppdatering senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar