torsdag 26 juli 2012

Promenad

Ikväll har vi varit på en lång promenad. Det är så skönt när man väl tar sig ut.
Jag har skissat på en ny måltidsplan ikväll. Har massor av funderingar på hur jag ska äta för att få den optimala näringsupptaget. Hur jag ska äta för att bli piggare och orkar träna mer.
Tränings program för 4 veckor ska jag försöka mig på att planera i morgon kväll när Vilda inte är hemma.
Är svårt att koncentrera sig när hon vill ha uppmärksamhet hela tiden ;)
Men tror att jag ska satsa på 4korta o 2 långa pass i veckan och ha en vilodag.
Jag kommer kanske att lägga upp programet här när jag e klar om någon e nyfiken ;)

Nej nu är det dags för kvällsfika innan jag ska sova...
Jo, jag tog ju min spruta idag så jag hoppas på MYCKET energi i morgon.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar