Inte för att jag är ens i närheten av så smal som hon på bilden,
men det är samma känsla jag har när jag kollar mig i spegeln.
Jag känner mig som en flodhäst.
Tung, fet o ful!!
Jag ser en massa fett som måste bort från min kropp.
Så nu tar jag på mig springskorna och ger mig iväg.
Ska bara plocka upp Jessica först:)
För sällskap vill jag ha!
Är glad att jag hoppade tårtan på kalaset i alla fall.
Känner mig lite duktig i allafall.
Nej, vi får se om jag skriver mer senare. Nu vill jag svettas!!!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar