Mina två tjejer i finvädret!
Nu har jag en pizza i ugnen, fått en spruta i röven och längtar efter att pappan i huset ska komma hem.
Vi ska gå på kvällspromenad och avsluta med en rabarberpaj:)
Blir det några rabarber över så ska jag koka en kräm. Det är så somrigt o gott!
Denna vecka har sprungit förbi som vanligt, helgen börjar ju imorgon och då ska Vilda få sova hos sin moster. Jag o Magnus ska ha fredagsmys med Herta och vi får se vad vi kan hitta på.
Nej nu måste jag sluta...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar