torsdag 26 juli 2012

Dagens..


 Åh vad jag älskar denna lilla filur. Kanske för att hon är så lik sin pappa ;)
Idag ska jag åka till Bräcke. Måste på apoteket och sedan ska jag på hälsan för att ta min B12 spruta.
Jag har varit så trött o hängig den senaste tiden och kom på att det var allt för länge sedan jag tog sprutan nu.
Så det ör kanske inte så konstigt att jag inte orkat men vardagen.
Men imorgon kommer jag att vara på fötter igen!
Stark igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar