torsdag 5 juli 2012

Aggg

F*n va bra det går för mig nu då. Not!!
Fick paketet från ellos idag och såg fram emot att ta en löparrunda i mina nya skor.
Men dom var för stora :(
Mina springbyxor var inga byxor utan ett par stickade leggins...
Vafan!!
Så det var bara att skicka tillbaka o beställa nytt.
Får vänta tills den 25juli innan skorna kommer o byxorna kommer först i augusti.
Så jag får leta efter byxor någon annanstans.

Nej nu drar vi ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar