onsdag 4 juli 2012

Kvällspromenad

Jag har nyss kommit hem från en rejäl promenad med högre puls än vanligt.
Det var verkligen skönt.
Jag fick tid att tänka och vara en stund för mig själv.
Jag kom inte fram till så mycket, men jag fick nu energi.

Imorgon ska farfar ta Vilda en stund så jag får tid att göra något här hemma.
Jag behöver komma ifrån allt tjat en stund.

Magnus for iväg på bandy så jag ska nu köra ett tabata-pass och sedan avsluta med en shake innan jag hoppar in i duschen och gör kväll.

Får skriva mer i morgon och ska även försöka lägga upp lite bilder :)
Nu bjuder jag på en sötnöt i gåstol!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar