Då har äntligen mina nya löpartights kommit :)
Dom var super sköna och snygga, dom kommer jag att ha mycket roliga turer i!!
Idag har vi varit in till stan, handlat lite inför Magnus kalas imorgon.
Ska snart till att baka kakor o tårta. Kommer bli en riktig "lyx"dag för mig. Jag ska unna mig att äta precis ALLT jag vill. Tänker inte tänka på något som har med träning eller kcal att göra ;)
Tårta, bullar, kakor och till o med alkohol om det bjuds...
Ja för det är jag värd.
Nej nu ska jag väl försöka få upp lite tavlor på väggarna och städa undan det sista så man får göra kväll någon gång.
Ha en bra kväll :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar