Nu har jag haft tandvärk i snart en HEL vecka!
Det gör så satans ont att jag stundvis på allvar funderar på att självdö.
Har varit till tandläkaren 2 gånger men dom har inte kunnat dra tanden så det är en inflamation och bedövningen inte tar, och jag tänker INTE dra utan bedövning!!
Så nu är jag inne på min 5dag med citadon.
Går omkring och är halvfull och yr hela tiden. Men slipper den värsta värken i alla fall.
Har ringt till käkkirurgen inne i stan för att få tid där, men dom har fullt upp tydligen. Eller så har dom glömt bort mig. Har ju fått en remiss inskickad men det tar tid ändå :(
Får jag inte komma in snart så vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Inte nog med att man har tandvärk så står ju den förbannade vågen stilla, eller jag har lagt på mig lite mer än 1kg denna vecka!!
Även fast jag knappt kunnat äta. Men det är väl precis därför. Min förbränning har helt stannat av och jag har nog gått in i svällt. Kan inte ens dricka mina shaker :(
Är det kallt ilar det i hela huvudet och likadant om det är varmt. Så jag försöker att äta så lite som möjligt för att slippa smärtan...
Aja, nog om detta. Jag ska bara ta det lugnt i helgen och försöka sova om jag kan. Har ju varit vaken några nätter nu som jag behöver sova igen.
Jag vill bli pigg igen så jag kan ta tag i vikt och motion.
Men just nu har jag knappt ork till att vara jag.
Herta o Vilda är rätt snälla med mig :)
Mina älsklingar!!
Åh Magnus borde få en guldstjärna som står ut med mig. Vad skulle jag göra utan honom?
Vi har bokat en kärlekssemester i oktober ;)
5dagar i..... SKOTTLAND!!!!
Längtar som tusan! :)
Tänk vad mysigt vi ska ha.
Min mamma och Jörgen ska också följa med och det ser jag fram emot.
Har aldrig varit på någon riktig semester med min mamma, så det ska bli en upplevelse ;)
Nej nu ska jag ta en tablett till och krypa ner i sängen.
Godnatt alla mina läsare!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar