Ja då har det gått hela 8månader sedan jag fick se henne för första gången.
Jag älskar henne mer o mer för var dag som går.
Tänk att jag lyckats göra något så vackert.
Visst fick jag ju lite hjälp av hennes pappa, men ändå. Hahaha.
Idag tog vilda och hjälpte mig ett baka en kaka och sedan bjöd vi hem farfar.
Vi fikade och drack kaffe medan Herta sov hela tiden. Som vanligt då det är kalas.
Hon är inte någon party prinsessa direkt.
Men hon han träffa farfar en stund innan han tog med sig Vilda och for iväg på middag.
Så det blev bara jag o Hertis kvar här hemma.
Jessica skulle komma förbi om ett tag och dricka kaffe så jag är inte själv så länge.
Ikväll ska jag ut och ta mig en rejäl promenad.
Har fortfarande inte fått mina nya skor, men hoppas på att dom kommer imorgon för dom jag har nu är så fruktansvärt slitna att jag inte ens vill ha dom på mig längre!
Hur ska jag kunna springa när skorna saknar sula ;)
Aja, bara att vänta och hoppas på att dom kommer snart!!
Nej nu ska jag göra någon nytta medan Herta sover.
Dammsuga kanske. Eller diska.
Ja det finns MASSOR att göra. Men vem orkar?!!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar