måndag 2 juli 2012

Fantastisk helg!!

 Åh en sån helg! Helt underbart.
Jag Jessica o Linda for ner till Sundsvall och bodde en natt på hotell.
 Det var massor av skratt och dåliga vittsar ;) Kommer att leva länge på "bullens pilsnerkorv"
 Vi åt kina mat och drack vin. Gott som tusan...
 Här e Jessicas "pyttipanna" god sa hon att den var eller så hade alla drinkar dödat hennes smaklökar :)
 Vi for på förfest till Patrik, en bekant till Lindas tremänning. Jag hade trevligt och det verkade de andra också ha;) Blev en del skratt här med kan jag lova ;)
 Vad vore en förfest utan fanta o rosè??
 Toka oss i bilen på väg till Allstar.
Vi dansade till kl 3 på natten och så kul har jag inte haft på länge.
Visst att jag ett tag trodde att mina fötter skulle ta död på mig men det fixade vi med några järn i baren ;)



Ja så det kan gå.
Kom hem vid 4 med en stor låda kebab:)
Fyllemat e den bästa maten, smakar ju sååå gott!!
Sov alldeles för lite och sedan blev det hotellfrulle och en tur på stan.
Passade på  att handla nya underkläder o skor på rean.
Bilresan hem var inte lika trevlig då mitt huvud höll på att explodera och magen gjorde ont efter all "dålig" mat o dryck. Men det botade jag med att sova på soffan när jag kom hem.

Tusen tack tjejer för denna oförglömliga helg!
Det bara måste  vi göra om. Snart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar