måndag 9 juli 2012

Måndag!

Ja då var det Måndag igen och åter till vardagen.
Har bara lilla Herta hemma denna vecka då Vilda åkte till sin pappa igår. Så då blir det till att passa på att städa och slänga o röja undan. Det är inte det lättaste då man har en "samlare" till dotter ;)

Idag regnar det inte, än! Så jag tänkte passa på att ta Herta i vagnen och träna lite i backar.
Det är ju bra för röven om inte annat.
Brukar inte vilja gå med vagnen, men nu när Magnus börjat jobba igen så har jag inte så mycket till val.
Visst kan jag vänta tills ikväll då han kommit hem, men då vill vi ju passa på att göra saker tillsammans.

Tog min morgon shake för ca 30min sedan och börjar känna mig pigg i kroppen, så det betyder väl att det är dags att ta fram dammsugaren och göra ett ryck nu.

Ska försöka skriva mer senare och lägga upp lite bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar