tisdag 14 augusti 2012

Med solen i ögonen


Idag börjar jag jobba igen. Har varit hemma sen i oktober så det är lite pirrigt, men det kommer gå så bra. Det tar väl ett tag innan man är helt insatt igen men det får ta den tid det tar.

 Solen lyser in genom vardagsrummsfönstret. Den värmer redan även om klockan bara är 7:30
Hoppas på fint väder hela dagen.
 Herta for till farmor kl 6:30, jag ska ju jobba hela dan och det gör ju Magnus med.
Så då är det tur att farmor finns och kan ställa upp.
Hon skulle bjuda magnus på middag sen ikväll så då behöver inte jag fundera ut något att laga ;)
Nej, en dusch och shake på detta så är denna dag igång!!
Hörs hej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar