onsdag 15 augusti 2012

Pigg som en lärka

Det var verkligen inte igår jag kände mig såhär pigg. Kanske är för att jag längtar så till att få gå på jobbet. Vilken underbar känsla.
Jag vill planera och sjunga och vara med mina arbetskamrater som jag gillar så mycket!
Ja, jag har nog det bästa jobbet!

Igår hade jag en shake-dag. Så nu är jag på banan igen. Känner mig mer peppad att dra igång nu när man inte bara är hemma om dagarna.
Nu är det dessutom lättare att hålla sig ifrån onyttigheter.
Det finns inte tid eller lust till att äta hela tiden.
Det ända tråkiga är att jag inte kan ut och gå när lusten faller på. Men jag får se till att använda min friskvårdstimme :)

Nu ska jag strax gå till Jessica och lämna Herta. Hon ska få vara där fram till lunch idag så jag hinner jobba undan lite. Sedan får hon vara med mig på jobbet nån timme. 
Tur att hon är så snäll. Märker ju knappt av henne.

Ha en trevlig dag alla där ute. Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar