onsdag 12 september 2012

Morgonstund

Hade en shake i mun ;)
Har nyss druckit frukost och ska snart bege mig ut på en promenad.
Ska gå upp till moster och lämna Herta. 
Själv ska jag jobba hela dagen.
Har lönesamtal med chefen kl 11... Pirrigt!
Men han ska nog få höra på en som kan förhandla om bättre lön.
För det förtjänar jag!!
För jag e så bra ;)
Hahaha, det är kul att skryta ibland!

Nej nu är det bara att få på Herta lite kläder och stoppa ner henne i vagnen.
Mina ben behöver jobba...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar