Så här härligt slut var det längesedan jag var :)
Träningspasset var hårt och snabbt, precis i min smak *tihi*
men skönast av allt var nog duschen efteråt och de rena kläderna!
Nu ska jag kolla på hockey och äta popcorn, för det e jag värd efter detta slit :)
Skriver mer i morgon för nu är det soffan som gäller för mig.
God kväll...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar