torsdag 17 maj 2012

härligt slut


Så här härligt slut var det längesedan jag var :)
Träningspasset var hårt och snabbt, precis i min smak *tihi*
men skönast av allt var nog duschen efteråt och de rena kläderna!

Nu ska jag kolla på hockey och äta popcorn, för det e jag värd efter detta slit :)

Skriver mer i morgon för nu är det soffan som gäller för mig.
God kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar