Hur skönt e detta då?? Inte alls kan jag lova.
Har ont i HELA kroppen, även riktigt ont i hjärtat idag då Magnus åkte i natt och kommer inte hem förän på söndagkväll. Hur ska jag fixa detta själv då?? Tur att jag har Vilda hemma som kan hjälpa mig med lilla Herta :)
Hon är verkligen den bästa storasystern!
Var ju på gymmet igår och körde mage och armar/axlar. Det känns idag vill jag lova. Huvva.
Men nu är det ju gjort, så ikväll när det e dags för nästa pass så är det bara att bita ihop och köra på.
Tydligen så ska ju mjölksyra vara bra?! Eller har jag missuppfattat det helt?
Aja, träna ska jag göra i alla fall. Fast direkt sugen är jag då inte.
Nej om man skulle ta och slänga in kroppen i duschen då och få i sig nån frukost.
Måste ju på ICA och handla lite innan jag kan äta :(
Hummm skulle ha gjort det igår men orkade inte då, så nu får jag bita i det sura och gå dit.
Skriver mer senare om det finns något att skriva om.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar