Ja det är väl ingen ide att sitta här och tycka synd om sig själv. Vad är väl lite smärta?!
Jag var iväg igår och skulle försöka mig på ett intervall pass, löpning. Ja uppvärmningen på 2km jogging gick bra och benet kändes bra. Men sedan skulle vi köra "idioten" och låret pajade. IGEN!!
Jag kunde knappt röra mig och att springa var det inte ens att tänka på :(
Vägen tillbaka kändes som mil. Trodde aldrig vi skulle komma fram, men det gjorde vi till sist.
Men jag ger inte upp :)
Idag började jag morgonen med att göra ett Tabata pass. Tog plankan första svängen och sedan blev det armhävningar. Försökte mig på några benövningar men det sa stopp nästan på en gång.
Nu laddar jag upp men en Tropisk shake innan Erik kommer och hämtar mig. Vi ska på gymmet idag och vi får se hur det går :) Jag är positiv i alla fall. Kan jag inte jogga så får jag väl lyfta skrot ;)
Nej, nog om detta...
Jag ska skriva mer ikväll när jag vet hur det gick. Kanske inte tar mig hem igen efter detta ;)
Erik kan vara riktigt hård när han känner för det!
men han får nog ta det lugnt med mig för detta är jag inte van vid. Men jag kanske blir :)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar