onsdag 9 maj 2012

Sorry!!

Det var verkligen inte igår jag skrev här, men nu är jag tillbaka!

Har flyttat och haft problem med internet och så har det ju varit en hel del kartonger att plocka ur och gardiner att sätta upp. Men nu är vi i stort sett klara :)

Har tränat och vikten sjunker. Men det skriver jag mer om senare.

Nu ska jag laga mat. lasagne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar