måndag 23 april 2012

Flytt

Ja då är det en än gång dags att börja packa.
Har precis bott i denna lägenhet i ett år och nu bär det av igen.
 Men denna gång till en större ljusare lägenhet med egen ingång.
Jag ser fram emot att bo där, men inte lika mycket över själva flytten.
 Att bära möbler o tunga kartonger är inget för mig... Men det e tur att man har en man som får fixa det denna gång! Ja nog om flytten.

Jag hade vägningsdag idag och blev riktigt glad då vågen stod på 65,4kg!
Det går neråt fortfarande, även fast jag mer försökt att hålla vikten på detsamma.
Men förbränningen har verkligen kommit igång nu och det e ju aldrig fel!!
Jag äter 6-7 mål mat om dagen, 3 stora mål(frukost/lunch/middag) och 3-4 mellanmål om dagen och det känns som att det går lättare o lättare att göra nyttiga val då. Men blir jag för hungrig så är det väldigt lätt att reptilhjärnan slår till och då blir det lätt en massa socker o annat som jag vet att jag inte skulle ha valt om jag inte varit så hungrig.

Ikväll ska jag ut och jogga efter middagen, om regnet ger med sig.
Vill inte bli kall o förkyld nu när vi har en vecka fylld med stress framför oss.
Men ut ska jag ikväll eller imorgonbitti.
Ska även försöka packa lite mer, finns ju massor av saker jag inte behöver nu det sista dagarna.
En hel del i köket och sängkläder mm kan jag ju packa ner.
För barnens rum och tvrummet är nästan tömt nu :) Så det blir inge tvtittande för Vilda, vilket inte är så poppis kan jag lova :/  Men jag tycker det är skönt.
Nej, nu ska jag stöka med maten innan Magnus kommer på middag. Bjuder även på en bild på min gladskit Herta :) Lite suddig för hon kan ju inte vara stilla i en sekund ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar