Det tog mig 12 veckor och det är inte alls lång tid om man tänker efter.
Så vad har då hänt på dessa veckor?!

Detta var jag Fredagen det 13 januari, då löd dommen som följande:
Midja:92cm
Rumpa:110cm
Lår:66cm
Byst:95cm
Vikt:73,8kg

Idag ser det ut som såhär :)
Midja:73cm (-19cm)
Rumpa: 95cm(-15cm)
Lår:56,5cm (-9,5cm)
Byst:87cm (-8cm)
Vikt:66kg!!!!! (-7,8kg)
Jag är så nöjd med vad jag gjort, och ska nu försöka hitta ett nytt mål.
Tror det nya målet blir 63kg och när jag nått det så ska jag ha som mål att stanna där :)
Jag ska inte hålla på att pendla upp o ner så mycket. Max +-2kg. Men inte mer.
Ja vad ska jag säga?!
Tack till Herbalife för den goda maten som gjort att jag varit mätt o nöjd och tack till Magnus som stått ut med mig på mina mindre bra dagar ;)
Nu siktar vi mot nya mål.
Kommer du att fortsätta följa mig?!
Hoppas det :)
Wow, Emma!!Härligt jobbat och vilken kämpaglöd!!Vilken förvandling på endast 12 veckor..sjukt imponerad!!Kram från wien
SvaraRaderaBRA JOBBAT!! Du är grym :)
SvaraRadera