3st kom tidigare under dagen och vägde sig, så nu inväntar jag det 3 andra :)
eller kanske 4 om jag har tur!
Magnus o barnen blev bjudna upp på läkarvägen på middag nu ikväll så dom har redan gått, själv får jag gå dit lite senare. men jag lagade middag till mig och åt för ett tag sedan.
Min vikt denna vecka har stått stilla. Har blivit alldeles för mycket gott.
Jag har även varit lite lat och inte tränat som jag borde.
Men jag funderar nu på att lägga upp ett kost o träningsprogram i ca 10 veckor för att se om jag kan få bukt på magen o benen innan semestern i turkiet :)
Så att jag ska våga visa mig i baddräckt eller kanske till o med i bikini;)
Den som lever får se...

Denna kropp skulle jag kunna tänka mig. Några kg till som ska bort så kanske man är i närheten :)
Ja jag ska väl förbereda det sista innan mina gäster kommer nu.
Kanske skriver mer senare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar