måndag 9 april 2012

ÄNTLIGEN!!

Ja då var äntligen påsken över.
Jag är så glad att jag lyckats ta mig igenom denna helg utan att frossa i allt godis och skit som man handlar hem "bara för att"!
Det har varit så mycket frestelser och visst har jag fallit dit ett par gånger, men ändå lyckats stoppa mig själv.
Har försökt att äta bra mat emellan allt godis och även varit ute en hel del.

Men nu åker allt överblivet godis och skräp ner i soporna, där det hör hemma!
För jag har ett mål att nå och nu jäklar e det bara 100 ynkliga gram kvar :)

Så hej då all dålig mat och Välkommen nyttigare alternativ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar