tisdag 10 april 2012

Vad göra?

Ja nu har jag ju som sagt bara 100gram kvar att gå ner innan jag nått mitt första mål i viktkampen.
Så nu börjar jag fundera på vad jag ska göra/köpa som pris till mig själv?! :)
Måste ju få något nu när jag varit så duktig tycker jag.
Har kollat på kläder till sommaren, men vill ju fortfarande gå ner mer så det känns bara dumt att slänga pengar på kläder innan jag e helt klar med vikten.
Kanske jag ska köpa något fint till vår nya lägenhet?
Tips mottages mer än gärna :)

Nu ikväll har jag haft vägning här hemma.
Det har gått bra för det flesta, även fast det varit påsk o allt.
Jag är stolt över mina deltagare. Utan dom skulle jag ju inte ha speciellt mycket att göra på tisdagkvällarna.

Jag har själv inte vägt mig ikväll, utan tänkte ta en runda på byn med mamma först.
Vet att det inte är bra att scanna sig efter ett träningspass men om inte annat så väger jag mig i morgon istället. Lovar att uppdatera siffror här när det e gjort.

Nej, nu ska jag kolla på resor till solen. Kanske hittar något att boka.
Hoppas hoppas!!

Ha en fortsatt bra kväll nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar