fredag 13 april 2012

Stor leverans väntas


Ja nu börjar beställningarna rulla in.
Har redan nu massor av kunder som vill göra en förändrig inför sommaren.
Det är ju verkligen bra tycker jag. För produkterna fungerar ju verkligen :)

Så om du läser min blogg och är intresserad av att själv beställa något från Herbalife så är det bara att du skickar ett mail till mig så fixar jag det.
Är du vän med mig på facebook så skriv där annars skickar du frågor eller beställning till hipemmis@hotmail.com
Om du vill kolla vad Herbalife har att erbjuda så kan du gå in på deras hemsida
Herbalife.se där finns allt :)

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för dina fina kommentarer! De är guld värt att få lite uppskattning! :D

    Haha jaå, jag har en känsla av att han kommer bli en riktigt stilig man. Men de kanske alla säger/tycker om sina barn hihi

    Ta hand om dig! Kram!

    SvaraRadera