söndag 22 april 2012
Nervöst
Nu har jag fått tid till kirurgen för att göra en kontroll efter operation.
Det har ju gått lite mer än 2år nu och jag väger idag 65,8kg.
Men ändå är jag nervös över att dom inte kommer tycka att man gjort det bra nog.
Tänk om dom förväntar sig mer...
Jag ska ta upp hur man gör om man vill bli av med sitt överskott av skin.
Känner mig som en smal person med en alldeles för stor kostym. Allt hänger o fladdrar :(
Äckligt!!
Men jag tror inte att jag kommer få någon hjälp...
Tydligen är det svårt att få den, men annars får jag bekosta den själv vilket inte kommer bli billigt!!
Nej nog om det.
Här e det lingonvecka och jag har ätit godis VARJE dag!!
Jag e inte alls glad över det, men jag e ju bara människa och jag sår för att jag äter skit ibland :)
För det måste man få göra. Visst, kanske inte varje dag som jag nu gjort. Men ibland ;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar