Vägning nu på morgonen och det var väl inte så trevligt som jag hade hoppats på.
Men efter denna helg så vore det väl konstigt om jag inte skulle gått upp. Så idag väger jag 200g mer än förra veckan.
Men nu är det nya friska tag som gäller :)
Ska försöka slänga upp lite bilder från Hertas dop oxå när jag får en stund över.
Är ju hemma med 2 sjuka barn idag så det blir till att torka snor och mata med hostmedicin *suck*
Aja, ska se om Malin kommer nu på morgonen så ska vi ha ett litet "möte" om hur jag ska kunna komma upp mig i Herbalifevärlden :)
Hej hopp...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar