söndag 20 maj 2012

Ny beställning

Ja då har man beställt lite nya kläder till familjen då :)
Mest till mig själv dock eftersom jag inte riktigt vet vilken storlek jag har så beställer jag flera lika plagg i olika storlekar, så nu är det bara att hoppas att något av det passar.
Mycket klänningar o tröjor, men även någon kjol och bikiniöverdel blev det.

Ikväll kommer Magnus hem så förmiddagen här hemma har gått i städets tecken.
Har städat hela lägenheten även toan ;)
Så nu när han kommer hem så ska jag säga åt honom att det ska se ut såhär nu och att han får börja plocka undan efter sig. Han e lite slarvig av sig men det ska jag allt ändra på  *mohahaha*

Nej nu ska jag nog ta och ringa min mamma och se om hon vill komma hit och dricka lite kaffe med mig.

Ska även se om jag måste avmaska Vilda, hon e fan hungrig hela tiden!! Tror hon äter bara för att hon har tråkigt. Känner igen mig i hennes beteende... Inte alls bra.

Nej, nu må jag sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar