Snacka om träningsvärk!!
Men jag ska inte klaga, det visar väl bara på att jag gjorde rätt igår som gick iväg ;)
Vilda kollar på Herkules och väntar på att hennes kusiner ska komma och hälsa på.
Jag o mostern ska göra ett Tabata-pass. Så det är väl best jag får i mig lite föda nu då så jag inte svimmar.
Gjorde en rejäl beställning från Herbalife idag, så snart har jag nya goda smaker här hemma :)
Skriver mer senare... Bye Bye!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar