fredag 18 maj 2012

Oj då...

Snacka om träningsvärk!!
Men jag ska inte klaga, det visar väl bara på att jag gjorde rätt igår som gick iväg ;)

Vilda kollar på Herkules och väntar på att hennes kusiner ska komma och hälsa på.
Jag o mostern ska göra ett Tabata-pass. Så det är väl best jag får i mig lite föda nu då så jag inte svimmar.

Gjorde en rejäl beställning från Herbalife idag, så snart har jag nya goda smaker här hemma :)

Skriver mer senare... Bye Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar