onsdag 3 augusti 2011

Arvid ska bli storebror!!

Åh gissa om man har nerverna på utsidan kroppen idag. Fick ett sms kl2 inatt där det stod att Arvid skulle bli storebror inatt. Men än har ungen inte kommit ut. Jag är sååå pirrig :) Det är denna dag som dom fått som BF så det vore ju himla kul om h*n kom idag!!

Själv ska jag strax till läkaren. Har fått en konstig knöl i ryggen som jag måste kolla upp. Den gör jätte ont och ibland gör det så ont att benen inte lyder mig.
Men det kan nog vara foglossningen som spökar oxå. Men ska det verkligen göra såhär ont?! Redan nu när jag bara är i vecka 22? Jaja... Det e väl bara att bita ihop!

Nej jag tänkte bju på en liten semesterbild :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar