tisdag 16 augusti 2011

Jobbig gårdag...


Det blev inget jobb för mig igår. Jag hade så jäkla ont att jag fick ta Vilda till hjälp för att ta mig till toa. Det känns inte alls bra att vara såhär pass dålig redan. Hade ju planerat att vara i full gång hela graviditeten och orka ta långa promenader och träna. Men inte då!! Det blir aldrig som man tänkt sig :(
Ska dock ringa läkaren idag för att se om man kanske kan få lite hjälp att lindra smärtan så man i alla fall kan jobba lite.
Det är ju trapporna här hemma som är felet. Får sjukt ont av att gå i trappor. Men kanske det finns något sett att underlätta på. Kanske mer hemmajobb:)

Nej nu är det väl dags att borsta tänderna och ge sig av.
Det tar ju sin tid att ta sig till jobbet...

Fick ha mys och kärlek med Magnus igår;) Det var på tiden att vi fick lite egentid!
Alldeles för länge sedan.
Avkomman mår finfint oxå :) Leker rövare där inne i mig så ibland kan jag inte annat än skratta. Det känns sååå himmla mysigt, ända tills jag får en karatespark i revbenen (eller benraglet som vilda säger) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar