torsdag 25 augusti 2011

vecka 26 imorgon!


är det bara jag eller har magen börjat ändra form?
tycker den känns mindre men hårdare. Aja den är där i alla fall :)
Börjar trivas mycket med att det leker rövare där inne.
Vissa tider på dygnet är det nästan svårt att andas för att avkomman sparkar massor. Det kan bli lite jobbigt men jag är glad att det e ett livligt barn där inne :)

Nu väntar jag på att Magnus ska komma hem från jobbet så vi kan äta middag. Jag är ju hungrig precis hela tiden så jag skulle kunna äta en... KO om dagen;)

Fick brev från kirurgmottagningen idag. Ska dit på efterkontroll nu när man varit opererad i 18månader. Undrar vad dom kommer säga när man gått och blivit gravid då?!
Men det ska bli skönt att få lite tips på hur jag ska äta mm.
Dom ville dock att jagskulle ta prover innan jag åker dit på koll, men dom skulle tas fastande!! jag fixar inte att vara utan mat många timmar. Jag kommer ju att svimma :(
Får nästan ringa dom på kirurg och fråga hur jag ska göra.

Nej nu e det dags för mat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar