Det är redan Torsdag igen och det betyder att jag har fullt upp i tvättstugan. Är jobbigt att man ska måsta ta sig ner för alla dessa trappor. Bor högst upp och tvättstugan e lägnst ner:(
Magen växer!! :) Det är riktigt mysigt, fast jag har ont. Men vad gör det när man har en liten avkomma där inne?!
Var till Jessica igårkväll och kollade på tv. Blev självklart livet på BB ;) magen var helt galen, tror nästan avkomman var full!! Hela magen vände på sig och man kunde se det på utsidan hur h*n for runt där inne.
Nu väntar jag på att magnus ska komma hem från jobbet. Han slutade lite tidigare idag. Undrar vad jag ska laga för middag åt honom? Skulle egentligen vilja äta ute idag, få göra något mys bara vi två. För i morgon åker han bort och så kommer ju Vilda!
Så vi borde kanske passa på att göra något ikväll.
Har ju saknat vilda en massa. Har lovat henne att vi ska baka i helgen, eller till veckan. För hon fyller ju år nästa Fredag, men vi ska fira henne på Torsdagkväll istället:) för hon ska ju tillbaka till sin pappa på fredagen. Ja hur som hellst så ska jag bara njuta och leka med henne.
Nej nu kom Magnus hem, dags att göra någon nytta!!
Skriver mer senare...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar