tisdag 9 augusti 2011

men varför??!!

Nu har jag försökt ladda upp bilder här hela helgen men det funkar inte :(
Jag börjar bli lagomt less.
Aja, det är väl bara att försöka igen senare.

Jag har idag inte gjort så mycket, hatr haft rejält ont och inte varit på det bästa humöret. Har dock snott ihop en äppelkaka och städat undan i köket.
Ska försöka hinna med att förbereda middagen innan Magnus kommer hem. Fast han jobbar ju över idag så det kanske blir sen middag. Eller ingen middag alls för hans del. Ja jag ska i alla fall äta :)

Skulle behöva en garderob till, har ingen plats för kläder längre, och tänk när 2an kommer. Då kommer vi definitivt inte ha plats. Jag måste försöka få tag i en större lägenhet sen. Måste även se om Magnus vill flytta ihop eller inte. För visst kan vi bo 3st här men blir vi4 så är det för litet.

Nej nu ska jag försöka göra ett litet ryck... Fast jag inte riktigt vill.
Måste hur som äta något, för nu skriker magen efter lunch!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar